صابون

ترکیبات صابون سفیداب در چشمه

 

صابون سفید اب چشمه حاوی ترکیبات گیاهی میباشد که باعث شفافیت و درخشندگی پوست میشود . ترکیبات این صابون از چین و چروک پوست جلوگیری میکند و همچین در دراز مدت باعث از بین بردن جای جوش و لک پوست میشود.صابون سفید اب چشمه جز محصولات پر فروش سایت چشمه میباشد.این محصول مناسب انواع پوستهای معمولی و چرب میباشد و از ایجاد خشکی پوست جلوگیری میکند.

 

نحوه مصرف صابون سفید اب چشمه

 

برای استفاده از آن باید صورت یا دست را با آب ولرم مرطوب نموده با استفاده صابون سفید اب چشمه یک کف ملایم بر روی سطح پوست ایجاد کرد. سپس کف را برای مدت 1 تا 2 دقیقه روی پوست بگذارید و 3 دقیقه روی آن باقی بماند و سپس با آب ولرم کاملاً بشویید.از این صابون روزی دو بار استفاده کنید .برای گرفتن نتیجه از این صابون به صورت مستمر استفاده کنید.

 

نحوه خرید صابون سفید اب چشمه

 

صابون سفید آب چشمه ، محصولی است که در شرکت صنعتی چشمه تهیه شده که سابقه  چندین ساله در تولید محصولات ارگانیک با تکیه بر طب سنتی  را دارد.این محصولات همگی با دانش طب سنتی، گیاهی و همچنین بکارگیری علم نوین داروسازی و همراه با آخرین استانداردها و فرمالاسیون روز دنیا تولید و عرضه شده است.برای سفارش صابون سفیداب چشمه و همچنین مشاوره رایگان با شماره 09925150457تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.