صابون

ترکیبات صابون ختمی چشمه

 

صابون ختمی از مواد گل ختمی درست می‌شود و این یعنی از دل طبیعت و مواد ارگانیک است که برای سلامتی هیچ آسیبی به دنبال ندارد. دانستن خواص صابون گل ختمی و این که این صابون برای کدام پوست مناسب است باعث می‌شود بهترین انتخاب را داشته باشید و برای شادابی و سلامتی پوستتان بهترین صابون را انتخاب کنید. صابون‌های گیاهی به هر نحوی و با هر ترکیبی برای بهبودی و درمان پوست مشارکت می‌کند فقط ما باید درست انتخاب کنیم.

 

 

خرید صابون ختمی چشمه

 

فروشگاه‌ اینترنتی چشمه دارای جامع ترین و کامل ترین محصولات ارگانیک از جمله محصولات زیبایی و آرایشی و شیره و ادویه و عسل  و ..میباشد. فروشگاه اینترنتی چشمه به شما این تضمین را میدهد که محصولاتی که در این فروشگاه به شما عرضه می کند از بهترین و با کیفیت ترین محصولات طبیعی و ارگانیک میباشد.شما همچنین میتوانید با عضویت در باشگاه مشتریان مجموعه چشمه از تخفیف ویژه خرید بهره مند شوید. این فروشگاه دای ضمانت برگشت محصول در صورت عدم رضایت است.

 

موارد مصرف صابون ختمی چشمه

 

صابون کودک برای اکثر انواع پوست مناسب است. برای استفاده از آن باید صورت یا دست را با اب ولرم مرطوب نموده با استفاده صابون سدر  یک کف ملایم بر روی سطح پوست ایجاد کرد. سپس کف را برای مدت 1 تا 2 دقیقه روی پوست بگذارید و 3 دقیقه روی آن باقی بماند و سپس با آب ولرم کاملاً بشویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.