صابون

بهترین صابون لوفا چشمه

 

این صابون مناسب همه ی افراد هست و برای صورت و بدن هر دو میتونه استفاده بشه .صابون لوفا یه محصول مهربون با بدنتون و محیط زیسته، ضمن اینکه استفاده ازش خیلی راحت و مقرون به صرفه هست. لایه برداری ملایم، شفاف سازی پوست، سم زدایی، افزایش گردش خون، کاهش چین و چروک پوست، چربی سوزی است.

 

خرید صابون لوفا چشمه

 

فروشگاه‌ اینترنتی چشمه دارای جامع ترین و کامل ترین محصولات ارگانیک از جمله محصولات زیبایی و آرایشی و شیره و ادویه و عسل  و ..میباشد. فروشگاه اینترنتی چشمه به شما این تضمین را میدهد که محصولاتی که در این فروشگاه به شما عرضه می کند از بهترین و با کیفیت ترین محصولات طبیعی و ارگانیک میباشد.شما همچنین میتوانید با عضویت در باشگاه مشتریان مجموعه چشمه از تخفیف ویژه خرید بهره مند شوید. این فروشگاه دای ضمانت برگشت محصول در صورت عدم رضایت است.

 

موارد مصرف صابون لوفا چشمه

 

مصرف صابون لوفا بصورت مستقیم انجام میشه و خود لوفا لایه های مرده پوست رو بر میداره و صابون همراه لوفا باعث شفافیت و رطوبت پوست میشه پیشنهاد میکنیم طی حمام اگر بصورت روزانه هست استفاده شود.لوفا خاصیت زبری داره ولی با آب که میخوره نرم میشه و اون بافت لوفا باعث میشه چرخش خون در پوست بدن به جریان بیافته و سلولهای مرده پوست رو به خودش میگیره.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.