صابون

بهترین صابون قهوه از چشمه

 

احتمالا در بازه های زمانی مختلف متوجه تیرگی پوست خود شده اید. این تیرگی به علت بسته شدن منافذ با انواع آلودگی ها است.در صورتی که آلودگی های موجود بر روی پوست از بین برود قطعا پوست شما چند درجه روشن تر خواهد شد.همچنین برای از بین بردن لکه های پوستی نیز می توانید از خواص صابون قهوه کمک بگیرید. داشتن یک پوست روشن و شفاف زیبایی صورت شما را دو چندان کرده و باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود.

 

روش مصرف صابون قهوه چشمه

 

اگر صورتتان آرایش دارد آن ها را پاک کنید، و از صابون قهوه برای شستن صورت استفاده نمایید.اجازه دهید کف صابون 5 دقیقه روی صورتتان باقی بماند و بعد با آب سرد بشویید.این صابون علاوه بر داشتن قهوه ، مواد عالی دیگری دارد که باعث لایه برداری، روشن کنندگی و پاکسازی پوست هم می شود.از این صابون شب‌ها و حداقل 4 مرتبه در هفته استفاده کنید حتما برای نتیجه گیری بهتر، کرم ضدآفتاب و مرطوب کننده هم استفاده کنید.

در ادامه همراه سایت چشمه باشید تا با دیگر خواص این صابون فوق العاده آشنا شوید.

 

قیمت صابون قهوه چشمه

 

پوست، همیشه بخشی از بدن ما بوده و نمادی از جوانی، سلامت و جذابیت است. اما گاهی اوقات به دلایل مختلفی، پوست ما ممکن است با مشکلاتی مثل جوش، خارش، شوره‌دار شدن، پوست نازک، خشک و … روبرو شود.  بسیاری از مردم برای درمان این مشکلات، از صابون دست ساز گیاهی استفاده می‌کنند. دلیل این مورد این است که صابون دست ساز گیاهی از مواد طبیعی ساخته شده و بدون اضافه کردن مواد شیمیایی مضر و ناصحیح، می‌توانند باعث بهبود پوست شوند.شما میتوانید با خیالی آسوده از بابت کیفیت و مرغوبیت کالا، بهترین صابون موجود در ایران را از فروشگاه چشمه تهیه نمایید. همچنین درصورتی که نیازمند به اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول می باشید، می توانید با کارشناسان ما از طریق فرم تماس با ما، یا شماره 09925150457 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.