صابون

بهترین صابون سدر چشمه

 

برگ سدر در ترکیبات آرایشی و شامپوها و صابون‌ها زیاد استفاده می شود. از این برگ ضمادی تهیه می شود که اگر بدن را با آن بشویند ، به ترمیم زخم ها و پاک سازی پوست کمک می کند. استفاده از سدر در افرادی که پوستی چرب دارند ، راحت‌تر است. اگر بخواهید سدر اثر معمولی داشته باشد با آب و اگر بخواهید اثرش تقویت شود با کمی سرکه و آب مخلوط کنید و خوب که به هم خورد روی پوست بمالید و بگذارید خشک شود بعد با دست به صورت دورانی آن را ماساژ دهید و در اصطلاح اسکراب کنید.

 

خرید صابون سدرچشمه

 

فروشگاه‌ اینترنتی چشمه دارای جامع ترین و کامل ترین محصولات ارگانیک از جمله محصولات زیبایی و آرایشی و شیره و ادویه و عسل  و ..میباشد. فروشگاه اینترنتی چشمه به شما این تضمین را میدهد که محصولاتی که در این فروشگاه به شما عرضه می کند از بهترین و با کیفیت ترین محصولات طبیعی و ارگانیک میباشد.شما همچنین میتوانید با عضویت در باشگاه مشتریان مجموعه چشمه از تخفیف ویژه خرید بهره مند شوید. این فروشگاه دای ضمانت برگشت محصول در صورت عدم رضایت است.

 

موارد مصرف صابون سدر چشمه

 

صابون سدر برای اکثر انواع پوست مناسب است. برای استفاده از آن باید صورت یا دست را با اب ولرم مرطوب نموده با استفاده صابون سدر  یک کف ملایم بر روی سطح پوست ایجاد کرد. سپس کف را برای مدت 1 تا 2 دقیقه روی پوست بگذارید و 3 دقیقه روی آن باقی بماند و سپس با آب ولرم کاملاً بشویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.