صابون

بهترین صابون ختمی چشمه

 

ماده اصلی تشکیل دهنده صابون ختمی  عصاره طبیعی گل ختمی است. گل ختمی، نوعی گل با رنگ سفید متمایل به ارغوانی است که در بخش‌های انتهایی ساقه‌اش به صورت 3 تایی مشاهده می‌گردد. گل، ریشه و برگ این گیاه کاربردهای طبی زیادی دارد که مهم‌ترین آن، کمک به حفظ سلامت پوست است. از جمله آثار مفید گل ختمی برای پوست می‌توان به افزایش شادابی و طراوت پوست، افزایش نرمی پوست‌های خشک، رفع جوش‌های صورت و نابودی جای جوش اشاره نمود. وجود عصاره طبیعی گل ختمی در صابون گل ختمی گل کوه باعث شده تا این صابون به یک شوینده‌ی عالی برای انواع پوست و پوست‌های خشک و حساس تبدیل شود که موجب نرمی و تقویت پوست می‌گردد. گل ختمی برای مو نیز فواید پرشماری دارد و روغن آن از گذشته‌های دور برای حفظ سلامت موها استفاده می‌شده است. عصاره گل ختمی توانایی بالایی در مقابله با ریزش مو و افزایش سرعت رشد موها دارد.

 

روش مصرف صابون ختمی چشمه

 

اگر صورتتان آرایش دارد آن ها را پاک کنید، و از صابون ختمی برای شستن صورت استفاده نمایید.اجازه دهید کف صابون 5 دقیقه روی صورتتان باقی بماند و بعد با آب سرد بشویید.این صابون علاوه بر داشتن ختمی  ، مواد عالی دیگری دارد که باعث لایه برداری، روشن کنندگی و پاکسازی پوست هم می شود.از این صابون شب‌ها و حداقل 4 مرتبه در هفته استفاده کنید حتما برای نتیجه گیری بهتر، کرم ضدآفتاب و مرطوب کننده هم استفاده کنید.

 

 

قیمت صابون ختمی چشمه

 

پوست، همیشه بخشی از بدن ما بوده و نمادی از جوانی، سلامت و جذابیت است. اما گاهی اوقات به دلایل مختلفی، پوست ما ممکن است با مشکلاتی مثل جوش، خارش، شوره‌دار شدن، پوست نازک، خشک و … روبرو شود.  بسیاری از مردم برای درمان این مشکلات، از صابون دست ساز گیاهی استفاده می‌کنند. دلیل این مورد این است که صابون دست ساز گیاهی از مواد طبیعی ساخته شده و بدون اضافه کردن مواد شیمیایی مضر و ناصحیح، می‌توانند باعث بهبود پوست شوند.شما میتوانید با خیالی آسوده از بابت کیفیت و مرغوبیت کالا، بهترین صابون موجود در ایران را از فروشگاه چشمه تهیه نمایید. همچنین درصورتی که نیازمند به اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول می باشید، می توانید با کارشناسان ما از طریق فرم تماس با ما، یا شماره 09925150457 تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.