صابون

بهترین صابون خاک رس در چشمه

 

پوست همیشه در معرض انواع آلودگی های روزانه از جمله پرتو فرابنفش خورشید، گرد و غبار و آلودگی های آب و هوا و … قرار می گیرد.  این عوامل باعث ایجاد پیری زودرس و پدید آمدن چین و چروک روی پوست می شود.با وجود انواع مواد شیمیایی مراقبت از پوست در بازار بهتر است از موادی استفاده کنیم که طبیعی بوده و سلامت پوست را حفظ می کند.یکی از گزینه های مناسب برای حفظ سلامت پوست  استفاده از صابون دست و صورت خاک رس چشمه می باشد. صابون خاک رس موجب تحریک گردش خون می شودو سموم روی پوست را پاکسازی میکند. و به جوانسازی پوست کمک میکند.

 

خرید صابون خاک رس چشمه

 

امروزه با توجه به ازدیاد دغدغه، ترافیک و با توجه به تغییر شیوه ی زندگی صرفجویی در زمان و هزینه، راحتی و سرعت در خرید و البته اصالت کالا، خرید اینترنتی اهمیت زیادی پیدا کرده است. ما نیز بر آن بر آمدیم با تاسیس فروشگاه ایتنرنتی چشمه اهداف خود را در جهت جلب رضایت مشتری و آزادی عمل تحقق بخشیم. این فروشگاه با سابقه طولانی و کسب نماد اعتماد الکترونیک، رضایت شما از خرید، اصالت و کیفیت محصولات عرضه شده در این سایت را تضمین می کند، شما میتوانید محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت و شایسته ترین خدمات در محل مورد نظر خود دریافت کنید.

 

موارد مصرف صابون خاک رس چشمه

 

خاک رس به عنوان یکی از فعالترین بخش خاک به شمار می آید. از این خاک در مصارف سفال سازی استفاده می شود. ولی با پیشرفت علم محققان دریافته اند که این خاک برای درمان های پوستی و کاهش درد فوق العاده می باشد.به همین منظور صابون خاک رس تولید و به بازار عرضه شده است تا بتوان بهتر از قبل از فواید این خاک بهره برد.از خواص خاک رس می توان به طور اجمالی به این موارد اشاره کرد:

با مخلوط آب گلاب با خاک رس می توان یک ماسک مناسب برای پوست آماده کرد. با استفاده از این ماسک از بیشتر شدن چربی پوست جلوگیری می شود.این ماده معدنی باعث می شود تا منافذ پوست جمع شود و به عنوان یک لایه بردار موثر عمل می کند. باعث ایجاد گردش خون در بدن می شود. چرا که گردش خون به حذف نمودن سلول های مرده پوست کمک فراوانی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.