صابون

بهترین صابون شتر مرغ چشمه

 

صابون شتر مرغ چشمه  حاوی روغن شترمرغ است که از دیرباز ایرانیان و رومیان باستان از آن به دو منظور زیبایی و دارویی استفاده می‌کردند. این روغن غنی از اکسیژن است و به همین علت در محل مورد استفاده و یا صدمه دیده باعث افزایش گردش جریان خون می‌شود و برای ترمیم آسیب‌ها و ترک‌های پوستی مفید می‌باشد.صابون شتر مرغ چشمه لطیف کننده و نرم کننده پوست بوده و خشکی پوست را رفع می‌نماید. همچنین این صابون باعث بهبود خشکی‌های دور لب شده و اثرات بجا مانده از جوش‌های پوستی و آفتاب سوختگی را برطرف می‌کند. این صابون قوی‌ترین برطرف کننده ترک‌های پاشنه و کف پا و ترک‌های ناشی از چاقی و لاغری می‌باشد.

 

خرید صابون شتر مرغ چشمه

 

فروشگاه‌ اینترنتی چشمه دارای جامع ترین و کامل ترین محصولات ارگانیک از جمله محصولات زیبایی و آرایشی و شیره و ادویه و عسل  و ..میباشد. فروشگاه اینترنتی چشمه به شما این تضمین را میدهد که محصولاتی که در این فروشگاه به شما عرضه می کند از بهترین و با کیفیت ترین محصولات طبیعی و ارگانیک  میباشد.شما همچنین میتوانید با عضویت در باشگاه مشتریان مجموعه چشمه از تخفیف ویژه خرید بهره مند شوید. این فروشگاه دای ضمانت برگشت محصول در صورت عدم رضایت است.

 

موارد مصرف صابون شتر مرغ چشمه

 

این صابون از روغن شتر مرغ تشکیل شده است .مطالعات و تحقیقات بر روی روغن شتر مرغ اثبات کرده است که این روغن جهت کاهش التهاب،درد،التیام بازسازی پوست بسیار مفید است.روغن شترمرغ یکی از شگفت انگیز ترین روغن های جهان است که تقریبا شبیه اسیدهای چرب در پوست انسان است و نیز به جهت دمای ذوب پایین با سرعت فوق العاده ای بدون چربی دادن به پوست ،جذب بدن می شود و منافذ پوست را مسدود نمی کند. لازم به ذکر است روغن شتر مرغ غنی از اکسیژن است و به همین علت است که در محل مورد استفاده و یا صدمه دیده باعث افزایش گردش جریان خون می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.